My Dream Car

My Dream Car

Music

About Me

My photo
Achieve your dreams first to get easy life in your future...

Saturday, 15 November 2014

Sighing......

Assalamualaikum semua..aku cuma nak luah sedikit sahaja apa yang terpendam dalam hati aku..aku tak tahu la kenapa dalam kalangan adik beradik aku,,aku tak ngam dengan abang dan akak aku..aku cuma ngam dengan kembar aku je..kalau masa kecil,,aku paling anti dengan akak dan abang aku..aku tak tahu la kenapa..mungkin ada certain perangai diorang yang aku tak suka..ada kembar pun kadang-kadang pun bergaduh juga..mak ada pesan,,"adik-beradik ko da la sikit..cuba la berbaik-baik..kalau ko susah nanti siapa yang nak tolong??adik-beradik ko juga." Itu la yang mak selalu pesan..baiklah mak..saya cuba ya mak..tapi kalau dekat dengan diorang mesti aku nak gaduh..tak pandai nak berbaik..kalau duduk jauh,,tidak pula aku bergaduh..yela kan..masing-masing buat hal sendiri..aku rasa better la aku jarang balik walaupun rindu kat mak ayah..hurm   :-(

No comments:

Post a Comment

The Simple Story of My Life

Thank you for visiting my blog... :)