My Dream Car

My Dream Car

Music

About Me

My photo
Achieve your dreams first to get easy life in your future...

Sunday, 16 November 2014

Hari Minggu

Assalamualaikum..hari ini merupakan hari ahad,,hari mggu iaitu di mana hari cuti untuk orang-orang yang bekerja kecuali Johor,Kelantan dan Terengganu...dari pagi tadi aku mendapat pelawaan daripada kawan-kawan aku untuk keluar berjalan-jalan..mula-mula aku keluar pergi tamu Gaya Street jam 7am..x dela bez sgt pn pergi tamu tu..biasa-biasa je..cuma banyak kedai cenderahati je..tapi untungnya ada orang belanja sarapan...Alhamdulillah..rezeki..thanks kawan blnja aku..bukan selalu orang nak belanja aku..aku jalan pergi tamu sampai jam 9.15am je sbb tak ada apa yang mau dibeli..cuma makanan je..aku jalan-jalan pun tak lupa juga dengan assigment yang berlambak tu..selepas je sampai rumah,,dapat wechat pula..aduhh,,hasutan mengajak aku keluar lagi..nasib baik iman aku kuat dan aku terfikirkan assigment aku yang berlambak tu..lalu aku pun menolak pelawaan dia..tak lama kemudian,,dapat pula panggilan masuk ajak aku keluar lagi..nasib baik kali ni pergi DKP baru je..yang penting naik motor..malas aku jalan kaki..haha..jadi aku pun setuju sebab boleh juga aku buat assigment aku..di samping mendapat wifi free..aku sekadar meneman kawanku sahaja..
Kesimpulannya,,banyak hasutan jahat yang mengajak aku keluar dan akhirnya aku dapat mengelak semua hasutan tersebut..berharap tidak ada lagi hasutan untuk mengajak aku keluar..Sekian....... ^_^
#finishingmyassigment#

No comments:

Post a Comment

The Simple Story of My Life

Thank you for visiting my blog... :)