My Dream Car

My Dream Car

Music

About Me

My photo
Achieve your dreams first to get easy life in your future...

Monday, 3 November 2014

Hidup tidak selalunya Ceria

Assalamualaikum reader..berdasarkan aku punya tema dalam blog aku..sepanjang kehidupan yang kita hadapi,,memang tidak semuanya mudah..lebih-lebih lagi apabila digelar oleh seorang pelajar dirantauan..macam-macam perkara yang akan dihadapi terhadap seorang insan yang digelar pelajar..cabaran dari segi assigment,,masalah dengan rakan,,masalah kewangan,,dan macam-macam lagi..aku tahu,,korang semua mesti da rasa semua benda ni kan??tapi masalah aku, masalah hati..sedih dengan keadaan ayah yang tidak selalu sihat..dengan penyakit yang dihadapi sehingga terpaksa pergi klinik 2kali sehari..keadaan ayah kurang sihat pun tetap tak nak pergi klinik..nasib baik mak paksa dan anak-anak mak ayah pandai drive..dapat la akak yang satu-satunya sentiasa ada di rumah untuk menghantar ayah pergi klinik walaupun ayah dipaksa..walaupun aku ni degil dengan ayah,,tapi hati tetap sayang..kalau ayah tak ada,,hidup anak-anak ayah mesti tak ceria..hurm..rindu dengan ayah..doa anakmu ini tidak akan terputus untukmu,,mak dan ayah..walaupun rasa risau dan sedih dengan kesihatan ayah,,aku tetap tak akan menunjukkan kesedihan dekat kawan-kawan aku..biar la aku rasa sorang kat sini..kalau kawan-kawan tahu pun,,apa yang mereka boleh tolong kan??apa jua keadaan,,aku tetap merindukanmu,,mak dan ayah..insan yang tidak pernah aku lupakan..LOVE U FOREVER MAK & AYAH..

No comments:

Post a Comment

The Simple Story of My Life

Thank you for visiting my blog... :)