My Dream Car

My Dream Car

Music

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

About Me

My photo
Achieve your dreams first to get easy life in your future...

Thursday 16 October 2014

Perkembangan Terbaru aku..

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara,
Harap anda semua sihat sentiasa,
Hidup mestilah selalu ceria,
Supaya hidup sentiasa bahagia...


Setelah lama ku meninggalkan dunia blog,,akhirnya aq kembali untuk menceriakan kembali blog aku..itu pun selepas abah (lecturer Communication Technology) yang suruh untuk mewujudkan blog individu..terus aku teringat kepada blog aku yang lama..aku malas nak buat baru..jadi aku akan gunakan blog aku yang lama ni..sebelum tu aku lupa nak beritahu,,aku merupakan seorang pelajar di Universiti Malaysia Sabah..dah setahun lebih aku belajar di sini..macam2 ragam aku lalui di sini..aku di sini bersama Yusmaazima,mahirah, dan nur Shazelina..dengan merekalah aku sering bergantungan kerana mereka ini satu negeri dengan aku..balik Johor sama2,,balik sabah pun sama2..kalau ada pergaduhan antara mereka ni aku diam..aku tak nak masuk campur..lagipun buat apa nak bergaduh..da setahun lebih berjuang sama2 di negeri bumi bawah bayu (sabah) ni..kalau ada apa2 masalah,,kadang2 aku rujuk dekat diorang juga..da masuk tahun dua ni,,da kurang gaduh2..buang masa je kan nak gaduh2 ni..haha..hurm..ok la..aku cuma sempat nak update pasal perkembangan terbaru aku je..kalau ada apa2 perkembangan lagi nanti aku update ok..assalamualaikum..

Senyum selalu..  ^_^

No comments:

Post a Comment

The Simple Story of My Life

Thank you for visiting my blog... :)
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net